Solistii Vama si Trupa Veche pe aceeasi scena!

Posted: 2008 January 29 in News

Nu, nu este vorba de un concert al celor 2 trupe impreuna! Dar, despre ce este vorba?

Tudor Chirila, solistul trupei Vama, si Oana Maria Stoica, vocea feminina din Trupa Veche sunt actori pe scena Teatrului de Comedie din Bucuresti.

Tudor poate fi vazut in piesa Biloxi Blues, in rolul sergentului Toomey

 Tudor la Teatrul de Comedie

Oana, studenta a Facultatii de Teatru din cadrul Universitatii “Spiru Haret”, da viata personajului Prudencia in piesa Casa Bernardei Alba.

Oana la Teatrul de Comedie

Pana la un festival care sa aduca ambele trupe pe aceeasi scena, aceasta e cea mai buna alternativa 😀

Comments
  1. Paula says:

    Am vazut Biloxi Blues cand am fost la Bucuresti si mi-a placut fff mult. 🙂 Apoi, de curiozitate, mi-am descarcat si filmul, dar nu se compara cu piesa de teatru.

  2. andreea says:

    vazusem titlu si ma speriasem :))

  3. Qntrix says:

    Si pe mine. Pacat ca stirea e o dezinformare.

  4. vamaveche says:

    doar titlul e misleading 😉

  5. maxxell says:

    aloo domnu` tudor….vedeti ca instrumentistii de la trupa veche intrebau de dumneavoastra :)) o fi vr un zvon sau chiar asa o fi…eu zic sa vorbesti matale cu dumnealor poate poate… :))

Leave a comment